Ogłoszenie

2 Razy Więcej Chi w Dniu : 21.07
2 Razy Więcej Chi w Dniu : 15.07

#1 2011-07-08 15:50:27

Goku

http://www.legend-of-avatar.pun.pl/_fora/legend-of-avatar/gallery/2_1305978287.jpg

Zarejestrowany: 2011-07-08
Posty: 23
Punktów :   

Techniki Wiatru

Oto techniki tkania Wiatru dostępne od stopnia Studenta:

Ashi de bōru

Mała powietrzna kula jest to technika, która nie zadaje zbyt poważnych ran. Można ją stworzyć wykonując proste kopnięcie nogą do przodu w powietrzu. Dzięki temu z naszej stopy wylatuje kula wiatru, która może lekko zranić przeciwnika. Zasięg techniki to 10 metrów.

Chi: 1000 za jedną

Kūki bōru

Powietrzna piłka jest to technika, która pozwala nam odrzucić przeciwnika do tyłu, zadając mu przy tym lekkie obrażenia zarówno zewnętrzne jak i wewnętrzne.

Chi: 1500
http://i55.tinypic.com/fbl5d5.jpg


Earingu

Powietrzy Pierścień pozwala nam odrzucić przeciwnika od siebie. Technika nie jest groźna. Jej skutkiem są lekkie obrażenia zewnętrzne. Ma ona średnicę 3 metrów więc, aby jej użyć przeciwnik musi być bardzo blisko.  Technika może również służyć do popychania przedmiotów przez co zwiększa się ich prędkość.

Chi: 1000
http://i51.tinypic.com/34fn0yd.jpg

Kaze sutorōku

Skok wiatru to technika, która pozwala wyskoczyć nam nawet 10 metrów do góry, co daje większe szanse na uniknięcie ataku wroga lub zaskoczenie go przy swoim ataku.

Chi: 1000
http://i56.tinypic.com/29o051z.jpg


Kūki kokyū

Dzięki Powietrznemu oddechowi możemy łatwo odepchnąć przeciwnika. Po wykonaniu ataku odlatujemy 10 metrów do tyłu zaś nasz przeciwnik 15 metrów do przodu. Technika zadaje lekkie obrażenia zewnętrzne rywalowi, lecz nie jest groźna dla jego życia.

Chi: 1500
http://i52.tinypic.com/ip5n3b.jpg


Kaze no raundo

Wietrzna kula służy do szybkiego przemieszczania się po terenie walki oraz do większej efektywności technik ofensywnych. Żaden mag nie jest w stanie za nią nadążyć. Na owej kuli często poruszał się avatar Aang.

Chi za aktywację: 3000
Chi za utrzymanie: 1000
http://i56.tinypic.com/2cpcdah.jpg

O to Techniki tkania wiatru dla rangi mag

Eadōmu

Powietrzna kopuła to technika zarówno ofensywna jak i defensywna. W ofensywie pozwala na podniesienie blisko stojącego rywala i wyrzucenie go na 15 metrów w przód. W defensywie jednak chroni nas tylko przed broniami walki wręcz(nie dotyczy artefaktów). Przy kontakcie z jakąkolwiek inną techniką kopuła znika.

Chi: 1500
http://i52.tinypic.com/34g7nf7.jpg

Sora no kūki ni chikai

Puste powietrzne koło to technika, który służy do odrzucenia przeciwnika. Zadaje ona średnie rany. Im nasza siła jest większa tym technika jest silniejsza. Jej zasięg to 10 metrów więc działa także na spore odległości.

Chi: 4000
http://i51.tinypic.com/2z7kd49.jpg

O to techniki tkania wiatru dla rangi komandor

Yumi-fū

Wietrzny łuk jest to dość silna technika magi powietrza. Łuk możemy stworzyć wykonując ruch ręką podobny do kreślenia właśnie łuku w dowolny sposób(chodzi tutaj o kąt pod jakim leci łuk). Technika potrafi średnio zranić naszego przeciwnika, a nawet zabić jeśli nasza siła i wytrzymałość są dwa razy wyższe niż naszego przeciwnika. Do tego łuk porusza się z bardzo dużą szybkością i jest w stanie dolecieć na odległość 15 metrów.

Chi: 2500


Kūki-ha

Fala powietrza to dość silna technika, która może zadać średnie obrażenia naszemu przeciwnikowi. Fala powstaje po wypchnięciu obu rąk do przodu po czym leci z dużą szybkością. Potrafi dolecieć nawet na odległość 10 metrów. Wymiary techniki to 3x3 metry.

Chi: 3000


Eakikku

Powietrzny kopniak to bardzo silna technika, którą jesteśmy w stanie ciężko zranić przeciwnika. Musimy tylko wyskoczyć w powietrze i uderzyć falą wiatru z jednej z nóg. Tak fala leci z dużą prędkością.

Chi: 4000
http://i56.tinypic.com/16gfldx.jpg

O to techniki tkania wiatru dla rangi Admirał

Kūbo

Jest to technika, dzięki której tworzymy tornado, po czym wchodzimy w nie i wirując wiatr "transportuję" użytkownika na sam jego szczyt. Sięga nam one wtedy do pasa. Jego wysokość może wynieść nawet 25 metrów.

Chi za stworzenie: 4000
Chi za utrzymanie: 1000
http://img255.imageshack.us/img255/1103/rokuairspout.png

Easupairaru

Powietrze spirale to silna technika magów powietrza. Wykonując szybko okrężny ruch rękoma możemy stworzyć bardzo silny podmuch wiatru, który przybiera postać dwóch spirali. Technika jest w stanie zadać średnie obrażenia. Jej a zasięg to 15 metrów, a prędkość z jaką się rozchodzi jest bardzo duża.

Chi: 4000
http://i55.tinypic.com/4j5g5w.jpg

Kyōfū

Silny podmuch jest to ulepszona wersja techniki Fala Powietrza. To silna technika, która może zadać ciężkie obrażenia naszemu przeciwnikowi. Fala powstaje po wypchnięciu obu rąk do przodu po czym leci z bardzo dużą szybkością. Potrafi dolecieć nawet na odległość 15 metrów. Wymiary techniki to 3x3 metry.

Chi: 5000

O to techniki tkania wiatru dla rangi Generał

Tatsumaki

Tornado to potężna technika magii powietrza. Aby ją stworzyć należy biegać wkoło z dużą szybkością tak, aby powstał silny wiatr. Wtedy to tworzymy tornado, które w promieniu 20 metrów wciąga wszystko co napotka na swojej drodze. Tej techniki naprawdę trudno uniknąć. Dostępna jest dopiero od rangi Generała. Aby można było jej używać nasza szybkość musi wynosić 40 punktów statystyk.

Chi: 7000
http://i52.tinypic.com/21n13bl.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.motosquad.pun.pl www.metin2-almanach.pun.pl www.deskorolka.pun.pl www.earth2140.pun.pl www.powerofsharinganforum.pun.pl